مداد رنگی
مداد رنگی

مداد رنگی

هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی می‌تواند از یک نایلون تبلیغاتی نامیده شده تا گرانترین ساعت‌ها و حتی خودرو.

شما با عرضه تبلیغات ، کالا  و  خدمات خود را  به آنها  معرفی میکنید. به این ترتیب  بر اثر  تلاش های شما  آنها  مجبور نیستند برای تهیه خواسته ها و نیازهایشان به زحمت بیفتند.با ارائه هدایای تبلیغاتی شما به مشتریان یادگاری های کاربردی  را  هدیه می دهید که  میتوانند با حفظ و نگهداری و استفاده  مستمر از آنها کالاها ، خدمات و نام و نشان تجاری شما را همیشه به یاد داشته باشند.

نمونه ای از هدیه تبلیغاتی :

عکس و اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب

.


.
                                                                                        ادامه مطلب

بستنی های جدید

همه ما بستنی چوبی یا همان کیم را به خوبی می شناسیم. در ایران این بستنی ها به شکل های بسیار عادی هستند و طعم های متفاوتی دارند اما در سالیان نه چندان دور بستنی مهر که تازه به بازار آمده بود طرح عروسکی را پایه گذاری نمود و شکل نه چندان زیبایی از میکی موس ارائه داد و شرکت میهن نیز پس از چندی طرح آدمکی که کلاهی بر سر و لبخندی مسخره بر لب دارد را ارائه داد که خیلی ها برای آن جک ساختند و آنرا سمبل مردم ایران دانستند.
در این پست تعدادی بستنی عروسکی را می بینید. این بستنی ها غیر معمول هستند و بستنی عروسکی باید شکل شخصیت ها و مردمی باشد که افراد علاقه مند به بستنی آنها را بشناسند.

این بستنی ها توسط آژانس تبلیغاتی استوین در روسیه طراحی شده اند.در طراحی این بستنی از شخصیت ها معروف روسی و بعضا جهانی و کارتونی الهام گرفته شده بود که برخی از آنها عبارتند از: وادار، مرلین مونرو، ولادیمیر مایاکوفسکی، اردک دونالد، ماریو، ارنستو چه گوارا، ومیکی موس. در ذیل تصاویری زیبا از این بستنی ها را مشاهد می کنید:

.بقیه عکس ها در ادامه مطلب

.


.


.
                                                                                                ادامه مطلب

تلویزیون شهری

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون شهری، یا Large LED Display ، در ادامه روند تکاملی تابلوهای تبلیغاتی LED ساخته شد. تفاوتی که تلویزیون شهری، با تابلوهای تبلیغاتی LED یا همان تابلو روان LED دارد، در این است که٬ در تابلو روان LED ٬هر LED ، دارای هر رنگی که باشد٬ تنها می تواند در یکی از دو وضعیت صفر و یک منطقی٬ یعنی روشن یا خاموش٬ قرار داشته باشد. این بدان معنیست  که، هیچ وضعیت وسط برای این دو حالت تعریف نشده٬ و LED مستقیما توسط یک مدار منطقی TTL و یا CMOS راه اندازی می گردد. اما، برای تشکیل تصویر، و ساخت تلویزیون شهری٬ باید بتوانیم هر LED را، هم در حالت خاموش، هم در حالت روشن و هم در حالت های مختلف نیمه روشن٬ کنترل کرد .

....ادامه متن و عکس ها در ادامه مطلب


شال پرنده

طراحی های جالب و منحصر به فرد روی شال

در این پست تعدادی روسری یا شال را مشاهده می کنید که توسط خانم رزا خامیتوا طراحی شده است. این روسری ها شما را به یک پرنده تبدیل می کند . این روسری شما را تبدیل به یک بوف و یا یک پرنده زیبا می نماید . این روسری ها همچون نقاشی دستی می باشد .

.بقیه عکس ها در ادامه مطلب

.

نقاشی روی ریل راه آهن

هنر نقاشی روی ریل راه آهن که به وسیله آرتور بوردالو هنرمند معروف نقاشی خیابانی خلق گردیده است .
این هنرمند پرتغالی شناخته شده که به او بوردالوی دوم نیز می گویند به جای نقاشی بر روی پیاده روها , دیواره های تونل ها و …. تصمیم به نقاشی بر روی ریل راه آهن گرفته است .
و به این صورت به ادعای خودش با صدای حرکت قطار ها بر روی راه آهن صدا را به رنگ ها اضافه کرده است .

.بقیه عکس ها در ادامه مطلب


.

.
                                                                                                       ادامه مطلب