نسل جدید تبلیغات : تبلیغات در مسابقات اتوموبیلرانی
از آنجایی که در جهان پیرامون ما هر چیزی به گونه ای وصل به تبلیغات میشود و همچنین مردم پس از مدتی نسبت به تبلیغات گذشته از نظر شکلی ایمن میشوند، تبلیغات میبایست که رشته ای پویا باشد و از ابزار جدید برای تاثیرگذاری استفاده نماید.
یکی از این ابزارها که در دیگر نقاط جهان استفاده خوبی از آن میشود تبلیغات مسابقات اتوموبیلرانی است که نمونههای بارز آن در کشورهای همسایه مان قطر و یا امارات هستند و هزینههای گزافی در خصوص برگزاری مسابقات اتوموبیلرانی صحرا و فرمول ۱ انجام میدهند. ایران عزیز ما از این فرصت نتوانسته بهرهای ببرد لیکن مشابه این مسابقات را گروههایی در ایران برنامه ریزی و برپا میکنند که تصاویر آنها را میتوانید در ذیل ببینید
قابلیتهای تبلیغاتی مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشور
۱- استارت از درب کارخانه
۲- استارت نمادین که تنها جنبه تبلیغاتی داشته وبرای جلب نظر اسپانسر انجام میگردد
۳- طراحی خودروهای شرکت کنندگان
۴- پلتفرم وآرک مخصوص اهدای جوایز با آرم اسپانسر
۵- اهدای کاپ افتخاری ولوح تقدیر به اسپانسر مسابقه
۶- تعیین نام مسابقه با نام و لوگو اسپانسر
۷- اطلاع رسانی از زمان و مکان مسابقه همراه با آرم اسپانسر
۸- کاور وکلاه داوران وعوامل برگزاری مسابقه با آرم اسپانسر
۹- پخش از شبکه ۳ سیما
۱۰- ساخت تیزر تبلیغاتی
*** برای آگاهی ازلیست هزینه ها ی تبلیغات : ۰۹۱۵۱۵۱۷۳۱۸ امید افشون